Montezemolo põhjendas Ferrari tulemuste tagamaid

Montezemolo põhjendas Ferrari tulemuste tagamaid
28.04.2009 08:21

Ferrari ja FIAT'i president Luca di Montezemolo lahkamas Ferrari hooaja alguse läbikukkumise tagamaid.

Itaallane, kes oli üks võtmeisikuid Ferrari uue tõsu taga 1990-ndade alguses, süüdistab meeskonna halvas esinemises eelkõige reeglimuudatusi.

"Reeglid on väga halvasti kirjutatud. Puuduvad kindlad piirid ja neid saab erinevalt tõlgendada."

"Kui meeskonnad kes on võitnud kolm eelmist maailmameistritiitlit, nagu Renault, McLaren ja Ferrari, samuti suured ja tähtsad meeskonnad nagu BMW ja isegi Red Bull tõlgendavad reegleid omamoodi, siis on ju selge, et reeglid pole selged."

"Väga hajusad reeglid tähendavad erinevaid tõlgendusi ja see tähendab lõpuks väga erinevaid autosid."

Ta jätkas KERSi teemadel, millega tema meeskond on jätkanud vaatamata töökindluse puudumisele ja kasuteguri küsitavausele.

"See projekt neelas palju raha. KERSi tutvustati kui ühenduslüli F1 ja autotööstuse vahel, energiasäästmise, rohelise energia ja innovatsiooni vallas."

"Me alustasime KERSi arendamist kohe peale selle kasutuselevõtu väljakuulutamist, kuigi see on tähendanud suuri väljaminekuid, puuduliku turvalisust ja see on tähendab erinevaid masinaid - nagu näiteks McLaren on teinud."

"Samas oleme me üllatunud, et KERS on muutunud soovituslikuks mitte nõutavaks. Täna asume me väga veidras situatsioonis ja minu arvates mitte väga positiivses."

Montezemolo lahkas KERSi kasutamise erinevusi 2009. hooajal.

"F1s on praegu kolme liiki masinaid - on autod mis kasutavad KERSi, siis autod mis on ilma KERSita ja kasutavad diffuusorit ja siis veel autod mis ei kasuta KERSi ega ka diffuusorit."

"See on halb ja see on ka üks põhjus miks meil pole väga konkurentsivõimelline masin ja nüüd oleme me sunnitud investeerima lisaraha ja aega, et meie autot uuendada."

Lõpuks tõi Montezemolo välja kitsaskohti mis tekkisid meeskonna sees seoses 2008. aasta hooaja meistritiitli heitluse ja 2009. aasta masina arenduse vahel.

"Veel üks põhjus on see, et me alustasime oma auto arendamist väga hilja," ütles Montezemolo."

"Ja sellest on väga kahju, sest vahepeal muutusid reeglid kardinaalselt."

Seotud uudised

Seotud uudised puuduvad

Seotud videod

Seotud videod puuduvad

Vaata lisaks

Täna, 19. aprillil 2025 on Eestis muutliku pilvisusega ilm

Täna, 19. aprillil 2025 on Eestis muutliku pilvisusega ilm

Täna, 19. aprillil 2025 on Eestis muutliku pilvisusega ilm. Kohati sajab hoovihma ja rannikualadel on paiguti udu. Pärastlõunal sajab mitmel pool hoovihma ja kohati on sadu tugev. On äikest ja võimalik rahe. Puhub muutliku suunaga tuul 1-7 m/s, äikesepilvede all on tuul puhanguline. Õhutemperatuur on 19..26, tuulepealsel rannikul 8..15°C.

Täna, 18. aprillil 2025 on Eestis vähese ja vahelduva pilvisusega sajuta ilm

Täna, 18. aprillil 2025 on Eestis vähese ja vahelduva pilvisusega sajuta ilm

Täna, 18. aprillil 2025 on Eestis vähese ja vahelduva pilvisusega sajuta ilm. Hommikul on mitmel pool udu, pärastlõunal võib olla udu kohati rannikualadel. Puhub idakaare tuul 2-7, rannikul puhanguti kuni 11 m/s, õhtul on tuul nõrk ja muutliku suunaga. Õhutemperatuur on 21..27, rannikul kohati 10..15°C.

info@vormel-1.ee | Vormel-1.ee 2025

Teine Maailmasõda | Uusveeb.ee | Emol | Emol Planet | Tihend | Silver | Sporditurg.ee